RSS feed for this section

Archive | Social Desk

Case study: Dodaj opinie, czyli kilka słów o sprzedaży na Facebooku

Jakiś czas temu postanowiliśmy opisać case study marki Seboradin, a przy okazji podzieliliśmy się ogólnymi refleksjami na temat f-Commerce. Artykuł ukazał się na stronie nowymarketing.pl. Cały artykuł można przeczytać w tym miejscu. W tekście odpowiadamy na pytanie, w jaki sposób można wesprzeć sprzedaż własnych produktów. Od dawna wiadomo, że nie wystarczy tylko zainteresować użytkowników swoim produktem, […]

Jak sprzedawać na Facebooku?

Bardzo duże wzrosty e-Commerce w ostatnich latach to m. in. zasługa tego, że przedsiębiorcy nieustannie szukają nowych szans na rozwój swojego biznesu. Powstają kolejne udogodnienia dla klientów sklepów internetowych. W nurt poszukiwań usprawnień sprzedaży od dłuższego czasu wpisują się sklepy na Facebooku. Co należy zrobić, żeby zbudować sklep na Facebooku i czy warto to w […]

Update: Konkurs Foto – głosy po IP

ipglosowanie

Z przyjemnością informujemy, że nasza aplikacja Konkurs Foto/Wideo otrzymała kolejny update. Z poziomu panelu administratora możecie dowiedzieć się teraz ile głosów zostało oddanych z unikalnych numerów IP. Wiedza o numerze IP, z którego został oddany głos nie powinna być decydującym czynnikiem wyrokującym o tym czy ktoś oszukuje w konkursie lub nie. Użytkownicy Facebooka mogą korzystać […]

Case Study: Branżowy Mem Roku, czyli konkurs ze wsparciem dla mobile

ikonawpisumem

Zapraszamy do zapoznania się z analizą Case Study konkursu pt. Branżowy Mem Roku 2012, który przeprowadziliśmy w styczniu tego roku. Nasza akcja miała nie tylko zaangażować branżę Social Media w Polsce, ale również przetestować, czy wersja mobilna konkursu przydaje się podczas organizowania konkursu na Facebooku. Jak działa wersja mobile? Linki do konkursu zaszyte w postach […]

Przepis na komunikację Fan Page’a Social Deska – cz.1

socialdeskfanpage

Strona Social Deska na Facebooku to miejsce, gdzie bardzo poważnie podchodzimy do budowania relacji z naszymi klientami. W tej notce przedstawiam strategię, którą kieruję się podczas prowadzenia Fan Page’a Social Deska. Na początku zadaliśmy sobie na pytanie z kim tak naprawdę komunikujemy się na Facebooku? Czy są to użytkownicy naszych aplikacji, potencjalni użytkownicy panelu Social […]

Case Study: JESIENNY LOOK, czyli konkurs zorganizowany przez SHOWROOM

ShowroomKonkursWiecej

Przedstawiamy studium przypadku kampanii marketingowej przeprowadzonej przez firmę SHOWROOM na swoim Fan Page’u, która została oparta o aplikację Konkurs Foto z Social Deska. Marka: SHOWROOM Hasło kampanii: JESIENNY LOOK Czas trwania kampanii: 13.10.2012 – 24.10.2012 Grupa docelowa: młodzi ludzie, miłośnicy mody Cel: zaangażowanie fanów SHOWROOMU, zwiększenie zasięgu marki SHOWROOM na Facebooku, pozyskanie ciekawych treści pochodzących […]

Case Study: Logo Game, czyli jak skonfigurowaliśmy aplikację Konkurs Wiedzy

cover4

Bottom line: Jak najlepiej wykorzystać potencjał Konkursu Wiedzy? Czyli, co każdy administrator Social Deska wiedzieć powinien. Przedstawiamy Wam kolejny wpis na blogu, który opisuje przeprowadzoną przez nas akcję promocyjną o nazwie Logo Game. W ostatnim wpisie pokazaliśmy Wam statystyki rozpoznawalności brandów na podstawie ich logotypów, które powstały w oparciu o dokonania użytkowników w aplikacji. Dzisiaj […]

Case-Study: Logo Game, czyli cała prawda o tym, ile wiecie o logach

Logo-game-cover

Bottom line: Całkiem dużo wiecie o logotypach. Najbardziej rozpoznawalne marki okazały się tymi, które są dostępne na polskim rynku. Przez 4 tygodnie (na przełomie września i października) na naszym Fan Page’u odbyła się akcje pod nazwą Logo Game. Logo Game to pokazowe wdrożenie jednego z naszych produktów – aplikacji Konkursu Wiedzy. Superbrands objęło patronat nad […]

Case Study: Mr and Mrs Social, czyli pierwszy Konkurs Foto z Open Graphem w akcji

Wybory Mr. and Mrs. Social dobiegły szczęśliwie do końca. Nagrody książkowe otrzymują: Ilona Grzywińska, Konsultant PR i Social Media z Webkomunikacja.pl, Edi Maciejewska, Community Manager z Astoria Avenue, Jacek Mossakowski, Community Manager z faceADDICTED, Paweł Lipiec, Communication & E-commerce Director z faceADDICTED. Gratulujemy! Każda osoba, która zgłosiła kandydata lub została zgłoszona w naszej zabawie otrzyma […]