Case Study: Branżowy Mem Roku, czyli konkurs ze wsparciem dla mobile

ikonawpisumem

Zapraszamy do zapoznania się z analizą Case Study konkursu pt. Branżowy Mem Roku 2012, który przeprowadziliśmy w styczniu tego roku. Nasza akcja miała nie tylko zaangażować branżę Social Media w Polsce, ale również przetestować, czy wersja mobilna konkursu przydaje się podczas organizowania konkursu na Facebooku.

Jak działa wersja mobile?

Linki do konkursu zaszyte w postach publikowanych w imieniu użytkowników oraz link publikowany na Fan Page potrafi rozpoznać z jakiego urządzenia korzysta z Facebooka odwiedzający. W przypadku tego konkursu był to link http://onfb.pl/memroku. Jeśli user odwiedza aplikację za pomocą przeglądarki spotykanej na komputerach stacjonarnych lub laptopów jak np. Chrome, Firefox, IE, czy Safari, trafia (tak jak do tej pory) do zakładki na Fan Page’u. Jeśli jednak użytkownik korzysta z aplikacji Facebooka lub przeglądarki na urządzeniu mobilnym wyposażonym w system iOS, Adroid, czy Windows Mobile, trafia on na specjalnie zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych wersję konkursu. Jeśli wejście odbywa się z natywnej aplikacji Facebooka, konkurs pokazuje się wewnątrz niej. Jeśli wejście ma miejsce z przeglądarki mobilnej, użytkownik wchodzi na nową stronę. W każdym z w/w przypadków konkursowicz może przeglądać, dodawać, oceniać i komentować prace, może również zapoznać się z regulaminem, zasadami i sekcją z nagrodami.

Pełna prezentacja, którą przedstawiliśmy na Czwartku Social Media w Warszawie.

No comments yet.

Dodaj komentarz