Konkurs Wiedzy

Zamów aplikację →

Przeprowadź wirusowy Konkurs Wiedzy na Facebooku

Aplikacja konkursowa służy do przeprowadzenia kilkutygodniowego konkursu, w którym fani twojej strony mierzą się z różnymi zadaniami. Niska bariera wejścia sprawia, że aplikacja cieszy się dużą popularnością wśród facebookowych społeczności.

Wielofunkcyjny konkurs

System zamkniętych pytań pozwoli ci przeprowadzić konkursy sprawdzające wiedzę, umiejętności, inteligencję, czy spostrzegawczość fanów w różnych dyscyplinach.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.001

Etapy konkursu

Aplikacja posiada cztery etapy: podgląd konkursu (dla administratora), tryb konkursowy, weryfikacja zwycięzców oraz publikowanie ostatecznych wyników. Wszystko w jednej aplikacji.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.002

Ochrona przed oszustami

Dołożyliśmy starań, żeby nieuczciwe praktyki, stosowane przez osoby zawodowo zajmujące się wygrywaniem konkursów, były zawczasu wykrywane. Wreszcie każdy ma równe szanse na zwycięstwo.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.003

Wyniki na bieżąco

Obserwuj wyniki konkursowiczów w dowolnym momencie. Sortuj użytkowników po nazwie, wyniku i dacie przystąpienia do konkursu. Pobierz pełną listę wyników w pliku CSV.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.004

Długotrwałe zaangażowanie

Możesz angażować fanów długofalowo poprzez stopniowe udostępnianie pytań w konkursie lub udostępnić wszystkie od razu.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.005

Notyfikacje e-mailowe

Umożliwiamy cykliczne lub jednorazowe wysyłanie e-maili do użytkowników. Wiadomości przypominają o pojawieniu się nowych pytań, co przekłada się na wyższy współczynnik powracających użytkowników.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.006

Wzrost przez rekomendacje

Udział w konkursie, może wiązać się z dołączeniem do społeczności twojej strony. Użytkownicy aplikacji, którzy rekomendują ją swoim znajomym, otrzymują w zamian dodatkowe punkty lub pytania z oddzielnej puli.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.007

Publikowanie z głową

Umożliwiamy użytkownikowi dostosowanie treści komunikatów publikowanych przez aplikację w jego imieniu. Możesz również ustawić, jak często mają się one pojawiać i na jakim etapie rozgrywki.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.008

Społecznościowy kontekst

Rywalizacja ze znajomymi motywuje do osiągania lepszych wyników. W trakcie trwania całego konkursu użytkownik obserwuje zmagania znajomych uczestników. Awatary znajomych w aplikacji budzą zaufanie obniżając barierę przystąpienia do konkursu.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.009

Statystyki w real-time

Facebook udostępnia statystyki z 3-dniowym opóźnieniem. Nasza integracja z Google Analytics i wsparcie dla skracaczy linków pozwala na obserwację ruchu w aplikacji w czasie rzeczywistym!

Thumb-Konkurs-Wiedzy.010

Adresy do newslettera

E-mail to najskuteczniejsza forma kontaktu z klientem. Każda z naszych aplikacji umożliwia zapisanie się do twojego newslettera. Przekonaj do tego użytkowników własnym call to action.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.011

Zgodność z regulaminem FB

Regulamin Facebooka nieustanie się zmienia. Ważne jest, żeby aplikacje nie łamały zasad ustalonych przez twórców serwisu. Nie ryzykuj blokady swojego Fan Page‘a i wybierz nasze aplikacje wraz z gwarancją zgodności z regulaminem.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.012

Aplikacja w zakładce

Konkurencyjne rozwiązania na rynku odsyłają często użytkowników na inną podstronę Facebooka. Nasze aplikacje działają w całości na Fan Page’u. Dzięki temu twoi fani spędzają na nim jeszcze więcej czasu.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.013

Design i branding

Klienci chwalą nas za design aplikacji. Podkreślają przyjazne usability i minimalizm. Inwestujemy w doświadczenie naszych docelowych użytkowników. Natomiast dla twojej firmy mamy bogate możliwości brandingu w ramach aplikacji.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.014

Zrób to sam lub z nami

Nasze aplikacje są tworzone w zaawansowanym frameworku Zend, w obsłudze są jednak banalne. Niepotrzebna jest nawet znajomość podstaw HTMLa. Zapomnij o agencjach, freelancerach. Zrób to na własną rękę.

Thumb-Konkurs-Wiedzy.015

Przykładowe pomysły na konkurs

Wiem co to za kwiat – konkurs dla miłośników kwiatów

Barwne ilustracje umieszczone w konkursie przedstawiają różne gatunki kwiatów. Zadanie stojące przed użytkownikiem to wybór poprawnej nazwy kwiatu z listy pod zdjęciem.

Na czas – konkurs marki zegarków

Konkurs składa się z szeregu pytań dotyczących ważnych dat dla historii pop kultury XX wieku. Uczestnik ma za zadanie odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie. Przykład pytania: W którym roku widzowie kin pierwszy raz usłyszeli słynne “I’m your father” Lorda Wadera? a) 1969 b) 1972 c) 1975 d) 1981

Znam się na sztuce – konkurs dla stałych bywalców teatru

Zdjęcia przedstawiają fragmenty ze spektakli, które odbywały się w teatrze. Celem zabawy jest odgadnięcie tytułu przedstawienia.

Smacznego! – konkurs dla branży spożywczej

Konkurs w formie quizu zawierającego pytania o tematyce kulinarnej. Użytkownicy w kolejnych pytaniach muszą odgadnąć skład tradycyjnych potraw z całego świata. Przykładowe pytanie: Czego nie zawiera tradycyjna kreolska potrawa o nazwie Jambalaya? a) cebuli b) ryżu c) kapusty d) pomidorów

Wiem wszystko o Volvo – konkurs dla fanów salonu samochodowego

Uczestnicy mają przed sobą zdjęcia elementów samochodów marki Volvo, niekoniecznie tych najnowszych. Zadaniem konkursowiczów jest odgadnięcie, jaki model został zaprezentowany na zdjęciu.

Nie mam się w co ubrać – konkurs dla branży modowej

Zadanie jakie stoi przed użytkownikami to odpowiedzi na pytania w quizie. Uczestnicy muszą wykazać się wiedzą na temat historii mody i ich największych przedstawicieli, którzy niejednokrotnie zaczynali tworzyć w odpowiedzi na zawołanie: nie mam się w co ubrać. Przykładowe pytanie: Od którego roku domem mody Chanel kieruje Karl Lagerfeld? a) 1975 b) 1977 c) 1981 d) 1983

Odgadnij czyj to uśmiech – konkurs dla klientów kliniki stomatologicznej

W konkursie znajdują się zdjęcia uśmiechów osób z pierwszych stron gazet. Zadaniem uczestników jest odgadnięcie do kogo należą uśmiechy przedstawione na zdjęciach.

So you think you know dance – konkurs dla klientów szkoły tańca

Na zdjęciach znajdują się ujęcia tańczących par ze znanych filmów. Celem uczestników konkursu jest odpowiedzenie na pytanie: jaki taniec został przedstawiony na kadrze?

Jestem barmanem na tym dancingu – konkurs dla knajpy

Zadanie jakie stoi przed uczestnikami polega na odgadnięciu składu drinków z karty. Możliwe odpowiedzi to brakujący składnik drinka lub zestawy składników.

Powiększenie – konkurs dla marki fotograficznej

Na zdjęciach znajdują się bliżej nieokreślone obiekty, przedstawione w dużym powiększeniu. Uczestnik ma za zadanie odgadnąć, co takiego zostało przedstawione na fotografiach.

Co kraj to obczaj! – konkurs marki odzieżowej dla podróżników

Pytania w konkursie dotyczą zwyczajów panujących w różnych krajach. Uczestnik, żeby wygrać musi poprawnie wytypować jedną z czterech odpowiedzi na pytania. Przykładowe pytanie: Maneki-neko to… a) figurka kota mająca przynieść powodzenie finansowe b) popularna potrawa c) gatunek ryby hodowanej w Japonii d) marka odzieżowa, która zdobyła rozgłos wśród nastolatków w latach 90.

Co to za miejsce? – konkurs instytucji państwowej

Na zdjęciach znajdują się wycinki z interesujących miejsc miasta. Celem uczestnika jest odgadnięcie, które z ulice zostały przedstawione na fotografiach.

Gdzie na wakacje? – konkurs dla biura podróży

Na zdjęciach znajdują się zabytki z różnych stron świata. Gdzie zostały zrobione zdjęcia przedstawione w konkursie?

Wiem ile to ma kalorii – konkurs dla firmy z branży wellness i fitness

Pytanie w konkursie to opis dania wraz z estetycznym zdjęciem. Użytkownik musi wybrać jedną z kilku opcji kalorycznych. Tylko jedna z odpowiedzi jest prawidłowa. Czy wiesz ile kalorii ma kanapka Big Mac? Konkurs może również sprawdzać wiedzę z zawartości tłuszczu, białka, czy węglowodanów.

Konkurs Fundacji Legalna Kultura

Projekt Legalna Kultura to kampania społeczna, promująca korzystanie z legalnych źródeł kultury, realizowana przez Fundację Legalna Kultura. Celem konkursu było sprawdzenie wiedzy fanów na temat ważnych wydarzeń z historii dystrybucji kultury. Jeszcze przed startem konkursu informacje o tych wydarzeniach zostały opublikowane na Timeline Fan Page’a w formie kamieni milowych. Stanowiły one dodatkową zachętę dla fanów do zapoznania się ze stroną.

Sprawdź swoją wiedzę z Inteligo

Agencja Harder & Harder uruchomiła konkurs dla swojego klienta, banku Inteligo, który polegał na sprawdzeniu wiedzy i inteligencji fanów marki. Pytania, to nie tylko wyrywkowy sprawdzian z wiedzy na temat tego, kto wymyślił żarówkę. To również zadania typowe dla testów inteligencji, które sprawdzają różne umiejętności kognitywne (sprawność arytmetyczna, skojarzeniowa, analityczna i przestrzenna) w formie krótkich zadań. Warto dodać, że aplikacja losowała zadania dla użytkowników z dużej puli pytań.


Zamów aplikację →

No comments yet.

Dodaj komentarz