Case-Study: Logo Game, czyli cała prawda o tym, ile wiecie o logach

Logo-game-cover

Bottom line: Całkiem dużo wiecie o logotypach. Najbardziej rozpoznawalne marki okazały się tymi, które są dostępne na polskim rynku.

Przez 4 tygodnie (na przełomie września i października) na naszym Fan Page’u odbyła się akcje pod nazwą Logo Game. Logo Game to pokazowe wdrożenie jednego z naszych produktów – aplikacji Konkursu Wiedzy. Superbrands objęło patronat nad akcją i ufundowało nagrody, za co jesteśmy dozgonnie wdzięczni.

W tej notce, chcemy pokazać, jak użytkownicy aplikacji poradzili sobie z rozpoznawaniem logotypów. W pierwszej kolejności weźmy pod młotek zwycięzców.

A teraz pokażemy Wam jak użytkownicy, którzy wzieli udział konkursie (na podstawie danych pochodzących od 409 użytkowników aplikacji) poradziła sobie z rozpoznawaniem logotypów i przyporządkowywaniem ich do odpowiedniej branży.














Podziękowania

Dziękujemy wszystkim fanom Social Deska za wzięcie udziału w naszej zabawie. Byliście świetni. Okazało się, że całkiem nieźle radzicie sobie z  rozpoznawaniem brandów. A chyba można przyznać, że konkurs nie należał do najłatwiejszych. Podziękowania należą się również Superbrands za objęcie patronatu nad konkursem!

No comments yet.

Dodaj komentarz